10/04/22 16:38:38 HbraNeLL
>>791
日本とアメリカではファンに対してのアプローチというか、宣伝方法を変えているらしい。
URLリンク(www13.atwiki.jp)
ME: We've definitely made some changes in how we promote things overseas versus in Japan.
For example, in Japan we focus mainly on interviews with the regular press outlets like Famitsu.
But in the West, we've found going directly to the community has been very important. For Ace Attorney,
we recently did a live Q&A over the Capcom UStream page. It's something that's always changing,
and we definitely don't have the "perfect formula" right now, but we're always listening to the community.
江城:確かに、私たちが日本で発売したものを海外で宣伝する場合、多少方法が変わりました。
例えば、日本では、宣伝するには私たちはファミ通のようなプレスの発表で、主にインタビューに
集中しています。しかし海外では、私たちは、直接コミュニティで呼びかけることが重要で
あることがわかりました。逆転シリーズのために、私たちはカプコンのUStreamでQ&Aを
ライブで行いました。常に色々なことが変化しています。今私たちは完全な方法というものを
持ちませんが、常にコミュニティを開いています。