【pygame】pythonでゲーム製作【ぱいがめ】at GAMEDEV【pygame】pythonでゲーム製作【ぱいがめ】 - 暇つぶし2ch■コピペモード□スレを通常表示□オプションモード□このスレッドのURL■項目テキスト326:名前は開発中のものです。 08/06/02 19:21:36 8Qz1LMxH.net StringIOをfpとして扱う方法があったような 327:名前は開発中のものです。 08/06/02 19:27:06 8Qz1LMxH.net 文字コードが合ってないんじゃないか? 328:名前は開発中のものです。 08/06/03 01:19:32 bgHBWqPe.net 単純に純正ファイルオブジェクトしか扱わないということでは 329:名前は開発中のものです。 08/06/03 02:06:21 uK0BObxI.net 質問者はソースを出すべきだと思う 330:名前は開発中のものです。 08/06/03 02:10:44 uK0BObxI.net pygame.font.SysFont create a Font object from the system fonts pygame.font.SysFont(name, size, bold=False, italic=False): return Font Return a new Font object that is loaded from the system fonts. The font will match the requested bold and italic flags. If a suitable system font is not found this will fallback on loading the default pygame font. The font name can be a comma separated list of font names to look for. pygame.font.Font create a new Font object from a file pygame.font.Font(filename, size): return Font pygame.font.Font(object, size): return Font Load a new font from a given filename or a python file object. The size is the height of the font in pixels. If the filename is None the Pygame default font will be loaded. If a font cannot be loaded from the arguments given an exception will be raised. Once the font is created the size cannot be changed. Font objects are mainly used to render text into new Surface objects. The render can emulate bold or italic features, but it is better to load from a font with actual italic or bold glyphs. The rendered text can be regular strings or unicode. 次ページ最新レス表示レスジャンプ類似スレ一覧スレッドの検索話題のニュースおまかせリストオプションしおりを挟むスレッドに書込スレッドの一覧暇つぶし2ch