統一3Dスレat GAMEDEV統一3Dスレ - 暇つぶし2ch■コピペモード□スレを通常表示□オプションモード□このスレッドのURL■項目テキスト458:名前は開発中のものです。 02/02/10 19:21 .net >>450 クリップ厨房ハケーソ! 459:名前は開発中のものです。 02/02/10 19:51 .net ▼゚Д。▼カフッ▼゚Д。▼カフッ 460:名前は開発中のものです。 02/02/10 21:31 .net クリップ厨=2chの3D厨房の正体 461:名前は開発中のものです。 02/02/10 22:05 .net >>460 Foo the fuck are U ? Anyway go out. We should clip such a piss ▼゚Д。▼カフッ kidz before clipping polygons from our sight. >455 From a certain view point we can take 3x3 matrix as a combination of three vectors. When all of lengthes of them are 1.0 and vertical with each other , we can expect that 3x3 matrix can represent pure rotation as 456 said. Orthonormalizing 3x3 matrix doesn't cost so expensive that you should better orthonormalize them even if you have NOT orthonormalized matrix. 462:名前は開発中のものです。 02/02/10 22:12 .net ____ /∵∴∵∴\ /∵∴∵∴∵∴\ /∵∴∴,(・)(・)∴| |∵∵/ ○ \| |∵ / 三 | 三 | / ̄ ̄ ̄ ̄ |∵ | __|__ | <うるせーバカ >>461 \| \_/ / \____ \____/ 次ページ最新レス表示レスジャンプ類似スレ一覧スレッドの検索話題のニュースおまかせリストオプションしおりを挟むスレッドに書込スレッドの一覧暇つぶし2ch