各種ライブラリ紹介スレat GAMEDEV各種ライブラリ紹介スレ - 暇つぶし2ch■コピペモード□スレを通常表示□オプションモード□このスレッドのURL■項目テキスト838:名前は開発中のものです。 05/08/20 15:43:52 zY/xjkJV >837 ごめん、聞くバージョン間違えてた。 そのバージョン(Oct 2004)じゃないと使えないのって 聞こうと思って間違えた。 みんなSDKバージョン何を使ってるの? (もしかして、DirectX SDKって複数方のバージョン入れれるの?) 839:名前は開発中のものです。 05/08/20 16:44:09 UMrlvOMC DirectX は上位互換(DirectX9が過去のDirectXをカバーする)らしいので できるだけ最新のバージョンを入れていますが。 840:名前は開発中のものです。 05/08/25 18:36:55 fkNmu+o/ Aug-25-2005 Irrlicht 0.12.0 released! I just released Irrlicht 0.12.0. This is probably the version with the most new features and implemented user requests in it. Here is a short overview of the most exciting changes: Support for GLSL. This means Irrlicht now supports all major shading modes/languages: ARB Vertex Programs, ARB Pixel Programs, HLSL, GLSL 100 & 110, VS1.1 - 3.0, PS1.1 - PS3.0 64 bit support OpenGL RTT support (which means that finally all renderers are able to do RTT) It is now possible to have multiple scene managers Vertex and Pixel shader version 3.0 support Detail map support, nice for terrain rendering. Irrlicht.NET improvements: Terrain rendering, realtime shadows, bug fixes and more Enhanced timer for features like 'bullet time' support Improved .dmf and .ms3d loaders Access to the mesh cache Lots of bug fixes and a lot more. For a detailed list, see changes.txt Thanks to lots of people how contributed code for this release, I added them to the author page (If I forgot one, then I'm very sorry, please don't be shy and send me a mail!) I also updated the development page with the roadmap for the next release and the tutorial page with the new/updated tutorials. Happy downloading. ttp://irrlicht.sourceforge.net/ 次ページ最新レス表示レスジャンプ類似スレ一覧スレッドの検索話題のニュースおまかせリストオプションしおりを挟むスレッドに書込スレッドの一覧暇つぶし2ch