06/12/24 00:30:51 0
>>839
I don't know the similar version that Magibon watched. The video
I watched is only the one that I mentioned before. I found it
in someone's favorites accidentally.
"No wonder our perception of beauty is distorted." by Dove AD.
This commercial showed us that AD pictures are easily photoshoped.
The same applies to words. But how about video? In a video, it is
difficult to deceive someone. lonleygirl15 was soon exposed. I think
people can't tell a lie in actual video. I'll trust videos rather
than words or still pictures.
私は、Magibonが見たバージョンのことは知りません。私が見たビデオは以前
挙げたあの一本だけで、誰かのお気に入りの中にたまたま見つけたものです。
「我々の美しさの感覚がゆがめられていたとしても不思議ではない。」
by Dove AD
このコマーシャルは広告写真が簡単にphotoshopedされることを我々に明らか
にしました。同じことは言葉にも当てはまります。しかし、ビデオはどうでし
ょう? ビデオの中で誰かをだますことは難しいでしょう。lonleygirl15はす
ぐばれました。人はビデオの中で嘘をつくことはできないと思います。
私は言葉や静止画よりビデオの方を信じるでしょう。