【XPで】eBoostr【ReadyBoost】 ブースト12at SOFTWARE
【XPで】eBoostr【ReadyBoost】 ブースト12 - 暇つぶし2ch885:名無しさん@お腹いっぱい。
10/06/02 12:27:24 5DatuVQv0
>>881
有益な情報さんくすです。
自分も本家英語サイトでeBoostr4にフリーでバージョン
アップさせろって、要望をだしてみました。

>ぬけぬけと

というか、ぬけぬけと金を出せって言ってるのはeBoostrのほうなわけで。
詐欺と言われてもしゃーないくらい。アメリカで訴訟されたら負けるんじゃないか。

英語メールのテンプレ貼っときます。
-----
Dear Sir/Madam,

I purchased eBoostr ver 3 in 2009 from Japan site (or your Japanese agent company).
According to your upgrading policy, at that time, I do belive, I can upgrade to any newer version of eBoostr within 1 year of the date of purchasing.
However, recently it seems you've changed upgrading policy, and as a result I need to do paid-upgrading.

However, I think I can ask for request free upgrade to eBoostr ver 4.

I'd appreciate if I could have your view on it or surely I'll be happy if I could get free upgrade to ver4.

Kind Regards,
(自分の名前を書く)


次ページ
続きを表示
1を表示
最新レス表示
レスジャンプ
類似スレ一覧
スレッドの検索
話題のニュース
おまかせリスト
オプション
しおりを挟む
スレッドに書込
スレッドの一覧
暇つぶし2ch