Dead by daylight Part192【IP無】at GAMEF
Dead by daylight Part192【IP無】 - 暇つぶし2ch331:UnnamedPlayer
18/05/20 05:59:27.68 QISwEsMG0.net
>>309
■パークリワークの時期、いくつかのパークをテーマという形で分類して修正
Q When will the huge Perk Rework come out?
クリスマスまでに全て出来たら良いですね。
全てのパークがリワークが必要とは考えていませんが、テーマごとにグループ分けをして…
Stefan - "We were looking for Christmas [of this year]... To do all the perks in one balance patch would be quite interesting.
I don't think every perk needs to be adjusted; would be a little overkill. What we should expect is smaller groupings of perks that are fixed, perhaps with certain thematic aspects?"
例えば、Hexパーク(のリワーク)です。
Not_Queen - "For example, all the Hex perks."
他にも、オブセッションパーク(のリワーク)などもあります。
Stefan - "It could be all the Obsession perks; it could be just Laurie and her perks; Laurie and Myers'."
以前発表したDSのリワークはいつころに?
Not_Queen - "So what we showed a few weeks ago with Decisive Strike [is] not coming right now?"
6月のリリースや次のPTBには来ません。その次のPTBになるのではと思っています。
Stefan - "That is not coming the PTB or in June. We will be looking to do that in the next PTB.
Whether it's gonna be in the form of 'Broken' where you'll be unable to heal yourself [once you use it], like No Mither, or another completely different thing."
※↓開発案の垂れ流しです
育てていないキャラクターを色々なパークの組み合わせで変身させるとか。
各サバイバーにシナジー付きデフォルトロードアウトを持たせるとか。
例として、ヒーラーになりたいならクローデットを使う、チームプレイを重視するならドワイトを使う、…みたいなことができるようなパーク修正をやりたいかも。
Louis - "So [it's] very interesting because it essentially turns characters that you haven't leveled up into a whole bunch of different loadouts that you can try.
So it would be great if each character had a default loadout that had some kind of synergy.
For example, if we could adjust all the perks such that 'I wanna play healer, I'm gonna play Claudette; I wanna play a teamplayer, and [I] go to Dwight."

■トーテムリワークについて
Any plans on reworking Totem Perks and Totem mechanics in general?
点火してるトーテムのすぐそばでゲームが開始する件は絶対に直したい。
モデリングが明るすぎるかな?音も同様で(うるさいかもしれない)。
Stefan - "Biggest thing for me for Totems right now is that a Survivor can spawn with a Totem right in front of them; definitely something we want to fix.
We'd like to look at the model itself?maybe it's too bright? The noise that it's making as well."
点火トーテムを素のトーテムと見分けられなくするのはどうでしょう?壊すまでそれが点火トーテムとはわからないように。
Louis - "How would you guys feel if the Hex Totems didn't look any different from the Dull Totems, and you would only find out what you broke after?"
トーテムが他のギミックほどに機能していない理由は、トーテム破壊にスキルチェックが無いからというのがあると思います。いつかスキルチェックを持たせるべきでしょうか?
今は(トーテムの)囮や(トーテム破壊中の?)オーラ可視化について検討をしています。
Stefan - "The fact that Hexes don't work like other actions in the game because they don't have skillchecks. Hexes might actually have skillchecks at some point?
There's people talking about a Totem that acts as like a decoy or an aura reader."
サバイバーへの通知についても疑問が寄せられています。
発電機に触れば、まだ誰も吊られていなくともララバイの有無がわかってしまうなど。
Not_Queen - "There's a lot of questions about warning the Survivors about the Hex Totems.
When you get your first skillcheck on a generator, you're aware that there is Lullaby even though it's not affecting you yet."


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