キリスト教カルト教会の建設は妥当かat DEVELOPキリスト教カルト教会の建設は妥当か - 暇つぶし2ch■コピペモード□スレを通常表示□オプションモード□このスレッドのURL■項目テキスト25:名無しさん@お腹いっぱい。 12/10/02 22:04:15.14 LcdUg/1m カルト教団の乱立は社会的害悪 26:無 12/10/04 12:01:38.41 9h8DGN5Z http://junko717.exblog.jp/ I, I have a dream A dream of you and me We’re flying high above We’re soaring over sea Bless me with some wings For I, so want to fly These precious white wings Will take me soaring high To the sun that lights the day (Tsubasa wo kudasai, tsubasa wo kudasai…) To the clouds that drift away Only then will I be free Past the city lights and haze Through the autumn trees ablaze In the sky, I am truly free Just you and me I, I have a dream We’re high above the trees The wind is in my hair The ocean breeze takes me Tell me, what can I do? To earn, earn me some wings? Some precious white wings To help me live my dreams To the sun that lights the day (Tsubasa wo kudasai, tsubasa wo kudasai…) To the clouds that drift away Only then will I be free Past the city lights and haze Through the autumn trees ablaze In the sky, I am truly free Just you and me 次ページ最新レス表示レスジャンプ類似スレ一覧スレッドの検索話題のニュースおまかせリストオプションしおりを挟むスレッドに書込スレッドの一覧暇つぶし2ch